[LUGOS-BLA] vprasanje o sistemu

Andraz Sraka a at aufbix.org
Thu Apr 18 23:02:40 CEST 2002

Re!

Ker je zadeva malo offtopic linux-a, ti odgovarjam na lugos-bla..

On Thu, 2002-04-18 at 19:57, Igor J. Kresnik wrote:

> zanimajo me iskusnje z Solarisom. predvsem tiste z  Solarisom za PC. Ce
> uporabljate Solaris za PC me zanima kako se obnese ob windowsih, Ali je stabilen?
> Kaksni hardver imate?

Moje izkusnje izpred stirih let so bile take, da sem zadevo ganjal na
masini P75, ki mislim, da je imela samo 32MB rama (ne dam roko v ogenj,
da to drzi), za katero verzijo Solarisa je pa slo se pa zal ne spomnim.
(vsekakor starejso kot je zdaj zunaj) .. ne vem pa kaj mislis z
vprasanjem kako se obnese ob windowsih .. pac dva locena sistema na eni
masini to je to ..stabilnost je pa vsekakor boljsa, ce delam primerjavo
s takratimi Polkni95(TM) ;-]

lp,
 Andraz

--
   Weekends don't count unless you spend them doing something completely
pointless.	  -- Calvin