[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-SEC] Aide vs Tripwire vs ??

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Apr 12 15:35:25 CEST 2002

Quoting Borut Mrak <b at aufbix.org>:

> Ja sej sem napisal 3, ane? ;-] Samo zdej jih je ze 7, lepo zbalansiranih med
>
> vec mailing list.

To je on-the-fly implementacija load balancing in clustering tehnologij...
Zadnjih par let sem se kar precej s tem ukvarjal in mi je preslo v kri... ;>

Zdej studiram o tem kako bi implementiral load balancing za clovesko srce,
recimo da bi naredil cloveka, ki ima sortof dva cilindra...

Se raje bi se pa kloniral, da bi bil lahko na vec mestih hkrati... In imel
nekasen brain interlink... Hm, nekaj takega kot Pitr... ;>

--
David!