[LUGOS-BLA] ADSL again

Pero pero13667 at yahoo.com
Fri Apr 12 01:29:08 CEST 2002

> Imam rahle tezave z ADSLjem. Imam Linux masino ki dela maskarado za
> nekaj windows masin. V bistvu dela vse kot je treba, samo vcasih, ko
> recimo odprem exploder ter poskusim odpret kaksno web stran, se stvar
> samo "connecting to [dns server]" in caka. Tako traja kaksnih 10
> sekund, vcasih 20, vcasih manj, potem pa spet stece. Poskusil sem ze
> zmanjsat mtu na 1392, vendar je pesem ista. What to do? rp-pppoe-3.3,
> 2.4.17, Slackware 8, Pentium 166 MMX.

Tule lahko sicer samo ugibam, vendar stvar je taka: dns poizvedbe se
delajo po UDP protokolu, ki nima kontrole prenosa (deluje po b/e). Zato
se lahko zgodi, da ce je paketek od dns poizvedbe zavrzen, ne ponovi
poizvedbe, ampak caka na rezult prejsnje(ki pa seveda ni prisla do dns
streznika).

Paketi so lahko zavrzeni zaradi napake v omrezju, ali pa ker je bil
promet iz lokalnega omrezja na adsl prevelik in je odvecne(ko ima output
buffer poln) pakete zavrgel kernel.
Poglej ce mas ICMP blokiran. (preko icmp se prenasajo podatki o
neuspelih prenosih).

MTU tule nima nobene veze.

lp,
Pero

ps.:optimalni mtu nastavimo tako da pogledamo kako veliki so lahko ip
paketi ki gredo ce omrezje(brez fragmentiranja), in potem MTU nastavimo
na to vrednost. Ce gre promet preko etherneta je to 1472.

Vrenost najlazje ugotovimo tako da pingamo oddaljeno masino.

ping -s 1472 -M on 193.2.1.72 (1472 je velikost paketa, -M pove naj ne
fragmentira)

s priblizevanjem (velikosti) je lahko priti do prave vrednosti.(pravilno
nastavljen mtu lahko pohitri povezavo za nekaj %)