[LUGOS-BLA] SPAM

Borut Mrak b at aufbix.org
Sat Sep 29 23:03:03 CEST 2001

On Saturday 29 September 2001 22:43, polz wrote:
> Zato bi moral logirati vse maile oz. kako so se kje pretakali.

In v cem se to razlikuje od sedajega stanja? Velika vecina postnih
streznikov hrani loge za kar nekaj casa in tako lahko tocno preveris,
od kje je posta prisla. Tudi vsak mail vsebuje podatke o tem, po
katerih streznikih je potoval, pravzaprav to zahteva RFC.

> Ce podatki nekje so, jih bo nekdo pregledal. Ce to ne bo oporecno,
> jih bo pregledoval se pogosteje.

Your point being? Zavrzimo loge, da ne bomo mogli ugotovit, od kje je
mail prisel? Saj jih nihce ne rabi za debuggiranje ipd. To da jaz
hranim loge ne pomeni da prebiram posto, ki jo dobivajo moji
uporabniki, niti da jo bere kdo drug. In za iskanje spammerjev mi
njihove poste tudi ni treba brati, potrebujem tocno to, kar imam sedaj
in temu se ne nameravam odreci.

Borut
b at aufbix.org