[LUGOS-BLA] SPAM

j j at aufbix.org
Sat Sep 29 18:25:32 CEST 2001

On Saturday 29 September 2001 15:53, polz wrote:

> Ce nekaj prepoves, to se ne pomeni, da ljudje tega ne bodo poceli.

he he he. jasno.

> CCe bi rad tak zakon tudi izvajal, bi moral nadzirati vse maile,
> predvsem to, od kod prihajajo.

Zaradi mene lahko posiljajo spam, ampak bi moral biti ustrezno opremljen,
tako da bi ga lahko vsak program za branje e-poste ali morda ze streznik,
"ustrezno" sortiral (> /dev/null).
Tukaj ne rabis nic vedeti od kod/kam gredo. To bi te zanimalo sele ko bi
dobil "neopremljen" spam - takrat bi te zanimalo kateri psoglavec je bil in
ga prijavis.
Bankrot firme si ne morejo privosciti Interneta, kaj sele posiljat spam.

Je blazna razlika ce ti pospamajo pravi (snail) postni predal kot pa
elektronskega, ker za posiljanje slednjega ne rabijo placati dobesedno nic.

> Raje imam spam od Velikega Brata.

Brat je ze tu....

--
BOFH excuse #366:

ATM cell has no roaming feature turned on, notebooks can't connect