[LUGOS-BLA] SPAM

j j at aufbix.org
Mon Oct 1 01:10:17 CEST 2001

On Sunday 30 September 2001 20:56, Blaz Podrzaj wrote:

> Pa kje zivite ljudje? To je internet! Tukaj se lahko spam-a, nuke-a,
> dos-a, kick-a, ban-a po mili volji in brez resnih posledic.

Morda na internetu, na Internetu pa ne.

Vsakdo je z priklopom na Internet podpisal vsaj neke vrsto "Pravil", ki se
jih mora drzati.

http://www.arnes.si/pravila.htm

Za nedopustno uporabo omrežja ARNES se šteje:

1. omogočanje dostopa do omrežja tretjim osebam,
2. poskus pridobitve in uporabe dostopa, ki je bil dodeljen drugemu
uporabniku,
3. oglaševanje po elektronski pošti in pošiljanje verižnih pisem,
4. uporaba dostopa do omrežja za pridobitniške dejavnosti,
5. namerno motenje in onemogočanje dela drugih uporabnikov omrežja,
6. uničevanje in spreminjanje podatkov, ki so v lasti drugih uporabnikov,
7. kršenje tajnosti ali objava podatkov, ki so v lasti drugih uporabnikov,
8. objava in pošiljanje podatkov, ki kršijo avtorske pravice,
9. ustvarjanje, pošiljanje ali objavljanje podatkov z žaljivo ali
pornografsko vsebino,
10. posredovanje lažnih ali zavajajočih osebnih podatkov servisom na omrežju,
ki take podatke zahtevajo pri uporabi,
11. uporaba servisov, ki niso namenjeni javni uporabi,
12. uporaba programov ali postopkov, katerih namen ali posledica je krnenje
integritete in stabilnega delovanja računalnika, računalniškega sistema ali
omrežja.

> zrihtajte zakon, ki bo prepovedoval raznim firmam da mecejo svoje reklame
> v moj fizicni kaslc za snail mail, potem se bomo pa naprej pogovarjali.

Za kaslc mi ni tako zal, ker vem da je bastard moral placati posti za to
storitev.  Pri e-posti je to drugace.

> Tu si ne mores zmisljevat nekih pravil, ki bi veljala samo znotraj meja
> nase ljube dezele, to je tako kot bi imela Slovenija svoj VPN in ti nebi
> mogel iz njega.

Zapisal sem:
"za/v/iz Slovenije"

- kar pomeni

spam od zunaj kot reklama za slovensko podjetje (npr. pred kratkim sem dobil
nek spam od Mr. Dzirlo poslan iz yahoo)
spam iz Slovenije na slovenske uporabnike
spam iz Slovenije v tujino

--
BOFH excuse #249:

Unfortunately we have run out of bits/bytes/whatever. Don't worry, the next
supply will be coming next week.