[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] qmail virtual pop users

Ljubo Brglez kreit at siol.net
Fri Oct 19 14:05:08 CEST 2001

Zdravo Rok!

S tem si mi bolj malo povedal. A mislis da razlicni cgi programcki za
administriranje niso dobri? Pri qmailadmin lahko se vedno ves kaj se
dogaja na sistemu, saj lahko se vedno gres v shell in pogledas v
drobovje. Ti verjetno raje vse delas 'rocno' jaz pa iscem pac nek
bolj ucinkovit interface kot je shell. Pa tudi Plug&Play ni nujno slaba
zadeva, ceprav mislim da qmadmin se zdalec ni Plug&Play. Za primerjavo
jaz uporabljam netscape nekateri pa imajo raje lynx. Eni se raje vozijo
v limuzini drugi pa v ficotu. Okusi so razlicni :)

LP,

Ljubo