[LUGOS-BLA] Knjige

Jure Koren jure at aufbix.org
Wed Oct 17 11:48:39 CEST 2001

Once upon a time, say on Wed, Oct 17, 2001 at 11:37:14AM +0200,
JJ sat down and thought...
> Hej.
> Iscem dobro in poglobljeno knjigo o Linuxu. S tem imam v mislih knjigo, ki
> vkljucuje tako potrebne osnove (npr bash, init) kot poglobljene stvari. NE
> iscem nekaj v smislu: postavi Xfree u 5 minutah!

Hja, linux bible?

> Nekaj podobnega me zanima tudi za PHP in SQL.

Za MySQL je od New Riders MySQL, za PHP pa jih je veliko ampak
jaz ne poznam prevec, bo kdo drug povedal :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer