[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Oct 4 21:21:21 CEST 2001

Yo!

On Thu, 4 Oct 2001, j wrote:

> Kaj pa parkiranje ? Zastonj ? Omogoceno ?

V centru mesta? Pozabi! Lahko imas avto, samo ga parkiraj na Dolgem Mostu.
Torej meni ni vsec, da zdaj po celem centru pobirajo denar namesto da bi
ves ta pleh potisnili nekam na periferijo.

Al pa en zakon bi se mogel pojavit, ki bi velel vsem zaposlovalcem v
centru Ljubljane, da si morajo preskrbeti svoje parkirne prostore.
Ja jebiga ce si v centru ne bo nasel toliko parkirnih prostorov kolikor
delavcev ima, naj si pa pri Viatorju v ind. coni Rudnik zakupi prostor in
varovanje ter financira delavcem prevoz do delovnega mesta (kar pa
ponavadi itak mora) z LPP.

lp,B