[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Mitja Znidaric boot at email.si
Thu Oct 4 14:50:07 CEST 2001

Zdravo!

Da se se jaz pridruzim...
Poglejte tole... Zadnjic sem se peljal 68 km/h namesto 50. In seveda radar. Nakar
jaz policaju povem, da mora odsteti 10% od omejitve, ker je to v zakonu doloceno.
Seveda, ker sem pac se mlad, on meni, ces da je on tu, da pove ali radar pokaze
pravilno ali ne.

Kje je pravica? Ni je!

Vsem skupaj pa zelim cim manj policije!

Vsem postenim policajem pa se za zgoraj napisano opravicujem in dodajam, da to ne
velja za vljudne, postene in dostopne uniformirane ljudi.

Lp,
Mitja