[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Thu Oct 4 14:04:06 CEST 2001

On Thu, Oct 04, 2001 at 12:37:17PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> Itak bi pa moral biti LPP subvencioniran s strani mestne obcine Ljubljana,
> potem bi pa vsi parkiral na zacetku vpadnic in bi se rade volje vozili z
> mestnimi avtobusi, pa se nebi blo treba iskat placa SRED mesta za glupa
> parkirisca, ki res (NOT) spadajo v center mesta.

To si naiven, ce pricakujes, da bi se ljudje vozili z avtobusi, tudi ce bi
(oz. ko bojo) spremenili trase prog, da bodo ustrezale novim potrebam (nekak
ni vec ljudi ki bi hodili v litostroj, vozi pa nek mali bus v btc enkrat na
pol ure al kolk ... :).
Ljudje so pac komot in z avti se _bodo_ vozili, poleg tega pa je polno
nelogicnih miselnih vzorcev v njihovih glavah. :) Je bla lih zadnjic debata
pri prometnicah o tem. Jih vprasaj v anketah "a bi vec garaz?" Vecina "da".
"bi placali toliko in toliko na dan za garazo?" Vecina "ne". Garaze bi,
ampak zastonj, pa davkov tudi ne bi placali. :) In garaze bo zidal in
vzdrzeval na eni polovici mesta dedek mraz, na drugi pa bozicek al kako si
to predstavljajo :>
Menda je bla svoj cas tudi anketa z vprasanjem, ce ste za to, da pajk
odstrani avto parkiran na prehodu za pesce. Menda je zraven pisalo celo "in
ovira mame z otroskimi vozicki" al tko nekak. Vecina je bla proti, zgleda da
si je vsak zamislil sebe, ki je ze tako parkiral, ne more bit drugace.
Kar se mene tice ... ce je kaj zaparkirano na kolesarski stezi, ne pazim
prevec ko grem mimo a ne :) Ne da se mi bremzat, kaj moram da so rogovi malo
sirsi na balanci :P Saj ne da bi do sedaj kako skodo naredil, sam shit
happens, ko bo enkrat ozje, bo sel spegu :>

Andraz Hvalica            __o       |   A hug is the perfect present:
                        _ \<,_      |   One size fits all and it's
andraz at amis.net        (_)/*(_)     |   easy to exchange.