[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] merchant

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Mon Oct 1 10:24:15 CEST 2001

On Fri, 28 Sep 2001, Ljubo Brglez wrote:

> Hmm... a obstaja kaksen zakon, ki prepoveduje to, da dobis cek od merchant
> providerja? Kaj mislis s tem 'offshore friendly drzava' ?
Noja, nekako bi mogel prijaviti vse to na DURS, to bi napravu pomoje tako,
da bi si naredil wire transfer na ziro racun in potem v dohodnino napisal
kot tvoj dohodek.

Glede offshore je pa tako, da bi si lahko teoreticno clovek odpru bancni
racun v neki drugi drzavi, ki bi bla tako prijazna, da nebi odprtja tega
racuna prijavila na DURS. To pomeni, da je to offshore friendly drzava. Se
boljse bi bilo, ce bi lahko imel anonymous bank account, kot je bil
naprimer avstrijski sparbuch, samo to je ze deep underground :}

Portoroz, 01.Oct 2001 @ 10:11 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key