[LUGOS-BLA] AGNOJ

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Oct 1 10:23:33 CEST 2001

Yo!

On Mon, 1 Oct 2001, j wrote:

> Well...skoraj cel Internet je sestavljen iz ISP. Logicno, ne ?
> In VSAK ISP IMA pravila dopustne uporabe.

Aha, in kaj ce jih imajo? Saj ti pravim da ti nic ne morejo! Ti jim placas
za link, potem zaspamas mailserver od CIA-e in vse kar oni lahko naredijo,
je to da te odklopijo. Ampak ti si ze zaspamal CIA-in server torej si
dosegel svoje poslanstvo ala /bin/laden! Skoda je storjena (al pa ne)
storilci so pa se vedno na prostosti :) in tako bo vedno.

> Saj ne rabijo, ker ima vecina ISP podobna pravila kot ARNES oz. ARNES ima
> podobna kot ostali.

Bullshit ne rabijo. Ce ima Srbija taksno ustavo, da ne sme izrocat tujim
sodiscem svojih drzavljanov, potem se lahko vrhovno sodisce iz
Slonokoscene Obale pise nekam v tri...

lp,B