[LUGOS-BLA] AGNOJ

j j at aufbix.org
Mon Oct 1 10:13:11 CEST 2001

On Monday 01 October 2001 09:29, Blaz Podrzaj wrote:

> Ja, in ARNES je zate internet oziroma Internet ce ze hoces?

Dal sem ga kot primer. Ti si priklopljen preko Softneta.
Glavo stavim da imajo tudi oni "Pravila".

> clovek, to so interna pravila nekega providerja!

Well...skoraj cel Internet je sestavljen iz ISP. Logicno, ne ?
In VSAK ISP IMA pravila dopustne uporabe.

> Ko bodo ta pravila centralizirali vsi
> providerji, bo meni 7x brada okoli mize zrasla.

Saj ne rabijo, ker ima vecina ISP podobna pravila kot ARNES oz. ARNES ima
podobna kot ostali.

--
BOFH excuse #18:

excess surge protection