[LUGOS-BLA] AVNOJ

Jure Koren jure at aufbix.org
Fri Nov 30 09:43:34 CET 2001

Once upon a time, say on Fri, Nov 30, 2001 at 01:20:02AM +0100,
polz sat down and thought...
> Tisti, ki me poznate, dobro veste, da ze
> nekaj mesecev namesto "zdravo" pozdravljam s: "Smrt fasizmu!"

I tebi sine, i tebi...

> Za svobodo se je treba boriti vsak dan ;)

Joplinova gospa je rekla "Freedom is just another
word for nothing left to lose."

Mel Gibson je pa reku
"They can take our lives but
they can never take our freedom."
Verjamem da mu logika nikoli ni sla dobro od mozgan.

Winston smith je pa zgolj prikrito razmisljal, sicer
bi ga thought police dobila, takole:
"Freedom is the freedom to say two plus two equals four.
When that is granted, all else follows."

Meni je samo zal da ni bilo ze prej informacijske
revolucije, ker v bistvu zdaj sploh ne vem vsega o
svojih starih starsih. Abandon hope, all born in
or after 1984.

Leta '43 so vedeli, zakaj so jedli lubje in bredli
po mrzlih rekah, danes se pa to dela kvecjemu za sport
ali stavo.

Se eno retoricno vprasanje:
Kdaj se spomnite da ste bili nazadnje svobodni?

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer