[LUGOS-BLA] lugos->lugos-bla: ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Nov 30 00:53:24 CET 2001

On Friday 30 November 2001 00:40, bostjan tursic wrote:
> Ja jest nevem, tezi na siol noc in dan.. Danes sem dobil prospekt za
> ADSL, med drugim pise da pri ADSLju odpadejo nezazeljene prekinitve
> povezave... Ocitno ne.. Sepravi SIOL ze v reklamnem gradivu zavaja
> bodoce kupce, in nikjer ni ta 24urni feature omenjen..

Torej je to primer za urad za varstvo konkurence.

> Sej bo enkrat tud tukaj konkurenca in moznost izbire..  Mislm, da za
> server itak rabis kaksn drugacen link, in je to larifari, dinamicni
> IP zato da nebi imel serverja.. Kaj pa na kablu tam pa lahko imajo
> statiko... Pa se ce kdo dela pizdarije se tocno ve kdo, kle je pa
> kaos..

Pri ADSL-u IMO se nekaj casa ne bo izbire...ce sploh kdaj bo za fizicne
osebe. Po mojem se enostavno nobenemu drugemu ISP-ju ne splaca
investirat toliko denarja v opremo, da bi lahko potem s trenutnimi
cenami (dovolj) zasluzil. Kot pravijo trgovci, RVC.

O tistem s pizdarijami pa nima smisla zgubljat besed...pri ADSL-u ni
prav nic tezje dobit krivca kot pri navadnem dialupu. Za osebne potrebe
imam rajsi dinamicni kot staticni IP. Ce se nekdo spravi napadat mene
osebno, potem se mu z dinamicnim IP-jem brez tezav izognem, kar za
staticnega ne velja ravno.

Borut
b at aufbix.org