[LUGOS-BLA] personalizacija

Damir Horvat damir at voljatel.si
Fri Nov 23 12:31:12 CET 2001

On Fri, 23 Nov 2001 11:52:18 +0100
Ljubo Brglez <ljubo.brglez at kreit.si> wrote:

> Problem je da ni kompatibilen z word .doc formatom. Te fajle dobivam
> po mailu in jih z star officom ne morem pravilno prebrat kaj sele
> tiskat.
> Seveda so se druge stvari: sumniki ne delajo, wordprocesor je 'trd' za
> uporabo, nic ne mores nastavit, deluje vse skupaj prevec pocasi in na
> vsake toliko casa freeze...

hmm, po moje je kompatibilnost cist odvisna od pogleda s katerim gledas na
to. Windowsi, recimo, niso kompatibilni v/z marsicem (vcasih tudi sami s
sabo ne).

Pol je pa tukej tud navada, kako se ostali obasajo to "tebe", ker vejo da imas Unix, oziroma nimas Windowsov.

Mozna resitev: Uprabijo naj editor, ki zna shranjevat plaintext v Unix formatu.

mojih 0,05 dag ...