Kocka je padla...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue May 15 09:54:33 CEST 2001

Banazai!

Dva dni nazaj, ko sem rabil glibc 2.2.2, rabils em tudi 2.4.x kernel, pa
se kaj...

Vceraj sem instaliral Mandrake 8.0

sline so se mi cedile ob gledanju instalacije (v zanosu navdusenja sem
naredil kar full install (ter danes ze removal za 400 MB paketov)) se bolj
so se mi cedile sline ob bootanju novega systema in v prelepih barvah in
oknih in vratih... stresnih linah...

Mnja... Zanimivo... Mandrakovci so naredili res dobro instalacijo (no ja,
dvakrat mi jo je uspelo sesuti, ko enkrat delas installer, dobis obcutek,
kdaj se radi sesuvajo)

Rekel sem goodbye slackware, goodmorning mandrake!

In v stilu Oliverja Dragojevica bi lahko zapel....

Oprosti mi Jureee.... ;>

bomo videli kaj bo naredil naslednji slack in kako se bo mandrake izkazal
za uporabnega...

(BTW: ce reces ob instalaciji da hoces med XFree z 3D supportom, ti to
instalira ampak 3d oz DRI support se vedno ne dela.... - za mandrake)

David!