[ LUGOS-BLA ] RHCE

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Mon May 14 21:42:09 CEST 2001

Aleksander Kmetec wrote:

> Na Housingovi strani pravkar gledam razpis za RHCE training (Red Hat
> Certified Engineer) in se mi postavlja eno vpra¹anje: Ali ima to kak¹no
> veljavo? Se jim splaèa dat tisto ne ravno majhno vsoto, ki jo zahtevajo
> za teèaj in testiranje? Oz. ali lahko kdo, ki je to ¾e dal skozi pove,
> èe se da narediti teste, èe predela¹ kak¹en "Linux unleashed" in se
> zadeve loti¹ brez njihovih predavanj?
>
> LP,
> alex

jst mam tut RHCE na todo listi, vendar se trenutno ne vidim iz dela
toliko, da bi si se zanj uzel kej casa.
rekel bi, da je uglavnem treba vedt redhatove trike v init skriptah
(nastudiras rc.sysinit in /etc/sysconfig), poznavanje redhatovih guijev
za to in ono ti prihrani precej casa na prakticnem delu izpita, ceprav
se (po kolegovih izkusnjah) da priti skozi tudi z echo <<EOT >>somefile
\n blah \n blah \n EOT, ce ze vi ne dela :) vsekakor pa splosna
razgledanost po svetu linuxa in ustrezna mera common sense. tudi ce si
expert, se najdejo vprasanja, ki jih ne ves strest iz rokava. jst npr
nikol ne vem tocn, kolk ma kter kernel max size swap particij in max
stevilo njih ... kokr da to kdaj kje rabis :)

--

Pegasus