[ LUGOS-ORG ] Drog

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun May 13 13:10:00 CEST 2001

On Sun, May 13, 2001 at 12:44:52PM +0200, Miha Tomsic wrote:

> Stavek iz zapisnika ni neresnicen. Naj "ki ni njihov" zamenjamo "ki ga je
> posodilo pojetje, ki je montiralo antene"? So drogovi od UScom-a?

Problem je v tem, da je odvisno kake volje si, ko beres celo zadevo.

Ce si dobre volje, potem to preberes, da je pac tam ena antena na drogu, ki
pa sicer ni od tistega, ki je antena in to bo moral eden od dol odmontirat.

Ce si pa slabe volje, pa tole preberes kot, damn it, uni so pobrali svojo
anteno, pa se drog zraven, ceprav ni njihov in zdaj ga se nazaj nocjo dat, a
bo ze enkrat en to odmontiral al kaj, al bomo res moral tja prit...

:)

Jaz sem pa preprican, da je tisti drog ostal tam po pomoti in da ce bi blo
komu do free skladisca, bi na anteno nasraufal kak poltovornjak, ker s
tistim je res malo kriz in ga tezko kar v eno kamro zapres... :)

David!