[ LUGOS-BLA ] NextStation

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed May 9 01:07:54 CEST 2001

On Wednesday 09 May 2001 00:45, Jure Pecar wrote:
> a lahko samo omenim, da je na Delu to leta delalo izredno dobro?
> 'moderne' resitve ala LDAP NetInfu ne sezejo do kolen. pika. razen,
> seveda, ce se ne spravis pisati desetine kil skript na client strani, da
> se zadeve vsaj malo zavtomatizirajo.

Verjamem da je na Delu zadeva delala super. Ce je res kar pravis o OS X,
potem bom v bodoce lepo tiho, ko bo kdo vprasal o NetInfu. O tehnicni plati
res ne vem prakticno nic, ampak z adminovega stalisca je zadeva po mojih
izkusnjah PITA. Mogoce pa bi moral samo prebit ta prvi zid, ki se mi je
nastavil na pot in sem bil premalo vztrajen.

Mogoce je pa za vse skupaj krivo to, da sem se s to vejo Unix-ov srecal
prepozno. Verjetno so me Linux, Solaris in BSD-ji prevec razvadili oz.
okuzili z drugacnim nacinom razmisljanja.

Borut
borut.mrak at ijs.si