[ LUGOS-BLA ] Kviz - Milijonar

Aljaz Mavric aljaz.mavric at padalo.net
Mon May 7 10:03:56 CEST 2001

David Klasinc wrote:

> Hm, me zanima kaj bi se zgodilo, ce bi bil tam nekdo, ki ve pravilni
> odgovor...
>
> Kaj bi rekel...
>
> "Nope, none of the above. Daj tistih 10mio, pa povem pravilni odgovor..."
>
> Sure it would be funny... :)

Treba je se dodati, da je Jonas omenil ime cracker, sicer v stavku: rece se
jim tudi crackerji, ampak nekako je vsaj se to zraven prislo.

Kako ljudje nimajo nic pametnejsega za pocet, kot gledat bedaste kvize :)) A
se vi zavedate kot GPL kodej potrebno se napisat. Ugasnite televizijo in
zacnite pisat.

Lep pozdrav,

      Aljaz