[ LUGOS-BLA ] [ OT ] Let's hack a Palm V.

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Sat May 5 13:45:15 CEST 2001

On Sat, May 05, 2001 at 12:31:00PM +0200, Andraz Hvalica wrote:
> Pa kaj si ti caral?! Saj mas na stylusu zgornji konec tak, da ga odvijes dol
> in dobis plasticno (vsaj pri IIIx) konico, ki je namenjena tocno eni stvari:
> resetu. In meni je se vedno delalo ...

Pri nekaterih modelih dobis zraven en tak grozen kurcev stylus da se je za
zjokat. Jaz sem imel takega vendar je bila dama, ki mi je masinco prinesla
iz US, dovolj pametna, da je zraven kupila komplet (!) cisto tapravih dobrih
stylusov.

David, glede lepljenja: meni se zdi to cisto OK, se vsaj znebis klepcev ki
ti te masince odpirajo. Ce palm odpira nekdo, ki mu je elektronika domaca,
potem ga bo tezko pokvaril. Ce ga odpira vsak klepec, warranty void. Cisto
OK pristop.

Borut
borut.mrak at ijs.si