[ LUGOS-BLA ] [ OT ] Let's hack a Palm V.

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat May 5 11:22:49 CEST 2001

On Sat, May 05, 2001 at 10:02:25AM +0200, David Klasinc wrote:

> Zadeva se je obesla, tista reset tipka, ki je tam je 'kr neki' ker sploh ni
> tipka ampak samo luknjica, ki ne naredi nic, ko not tiscis razne konicaste
> predmete.... (Not sem zabil svincnik tko, da se je cel palm krivil pod
> pritiskom ampak reseta ni in ni bilo... ;>)
>
> Ce ima kdo kako idejo (pametno) naj pove... :)

Resitev je taka, da je treba rob palma segret na tako temperaturo, da ga ne
mores vec drzati v rokah... Pa se malo bolj. Tako se bo lepilo!!!! ki
zadevico drzi skupaj zmehcalo. Potem z nekim tankim konicastim predmetom
razmaknemo zadnji pokrov od sprednjega in gres okrog celega palma. Pokrov bo
uspesno odstopil.

Po kake pol ure segrevanja in telovadbe z Swiss Army KnifeTM se pokrov sname
in ko pregledas celo zadevo ugotovis, da si premalo pritiskal reset tipko.
Pritisnes reset tipko in stvar deluje tako kot treba...

Mnja...

Lahko bi si prihranil kaki tri uri zabave, ce bi namesto treh razlicnih
svincnikov uporabil pisarnisko sponko pri resetu napravice... ;>

Shit happens...

Kateri kreten se je spomnil ZALEPIT ohisje skupaj...

David!