[ LUGOS-ORG ] Virman, izpiski

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Fri May 25 04:32:34 CEST 2001

Pozdrav!

>Na 24 May 2001 10:29:56 +0200, je Miha Zadnik 2.a zapisal:

In potem še Andraž:
>glede na to da se to ocitno ne bo zgodilo pred vikenodm, prines to na
>skupscino

Lipi moji. Lahka konjenica 'malega jihada' je zjutraj v kombiniranem
napadu vdrla na ozemlje Spodnjih Gamelj, zgabila talca (virman) in ga
odvlekla v skrivališče. Po plačilu odkupnine pri gospodični Cesarjevi na
Miklošičevoj je lahka konjenica nadaljevala svoj pohod po belem svetu, kar
pa za obstoj Lugos-a ni pomembno. :) Poročilo poveljnika navaja tudi, da s
parkiranjem danes ni bilo težav niti stroškov, v mestni gneči pa naj bi
uporabili kolo.  Naj živi osnovna celica Malega Jihada in njena lahka
konjenica! :)

lp,
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si