[ LUGOS-BLA ] OT: region crack

Rok Krajnc rok.krajnc at zaslon.com
Wed Mar 28 14:17:36 CEST 2001

pioneer 116 je nov ali ne?
ponavadi traja nekaj casa, da shekajo biose.
kdor caka docaka - drugace kot lock v biosu pac ne gre zlahka

vsekakor spremljaj stran
http://www.digital-digest.com/dvd/support/region.html

programi, ki resetirajo stevilo sprememb regije ponavadi delujejo na
programih za gledanje, ki so (ce so) zaklenjeni. To ti v tvojem primeru ne
bo pomagalo. Sicer pa ne poznam nobenega DVDplayerja za linux, ki bi bil
zaklenjen (:|))

lp, rok