OT: region crack

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Wed Mar 28 08:24:56 CEST 2001

Ahoy,

dokaj neumesten kraj za tole vprasanje ... whatever.

Potrebujem region crack za pioneerjev DVD-116, zadevo sem ze iskal na
ustreznih straneh - brez uspeha. Na eni je celo pisalo, da takega firmwarea
"se" ni.

Slisal sem tudi, da obstajajo programcki, ki resetirajo stevilo dovoljenih
sprememb regije na default ... kako je s tem? Ce ima kdo s tem izkusnje, naj
mi prosim pise - privat.

Aja ... zadeva je lahko oz. naj bo za wintnedo, ja ... Hudic v sili muhe zre
... :-\

Hvala.

--
Andraz Hvalica                      |   Guns don't kill people, postal
andraz at amis.net                     |   workers do.