[ LUGOS-BLA ]Re: Novi Lisa paketki.

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Sun Mar 25 18:00:48 CEST 2001

On Friday 23 March 2001 13:25, you wrote:

> Ja, kaj ko imas chroot na drugi particiji ?

Ne mores imet hardlinkov. Ker gre pri tebi bolj za "turnkey" varianto to ni
problem, povedati sem hotel, da zadeva ne deluje ce bi imel

> Zakaj je bolj varno, ce imas chroot na drugi particiji ?

I Am No Expert, ampak zdi se mi, da je fora v tem, da ce v chrootu nekdo dobi
UID 0, lahko paca po / entryju in ga nastavi, da kaze drugam ali nekaj
takega, s cimer se prebije iz chroota. Ce je chrootani / tudi v praksi / (na
svoji praticiji), se tega ne da.

Borut
borut.mrak at ijs.si