[ LUGOS-BLA ] Nostalgija - Nicti sestanek LUGOS-a

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Mar 24 13:02:38 CET 2001

	Hojla!

On Thu, 22 Mar 2001, Rok Krulec wrote:
> Pravkar sem se spomnil, ko sem nekoc pisal program za pobiranje eMailov
> preko POP3 v bashu (ja, ze takrat sem sexal z bash-om) in ga seveda naivno
> ponudil Mihi Tomsicu, le-ta pa si je zapomnil moj eMail in me potem
> povabil na nicti sestanek LUGOSa.

Odkrito moram priznati, da se o tem programu ne spominjam ničesar... Se pa
spomnim ničtega sestanka, ko smo tavali okrog KraKraja in nismo vedeli
točno, kam bi se dali... ;]

To so bili časi :)

Zakaj 'naivno'? Že takrat nisem bil vreden zaupanja? :]

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -