[ LUGOS-BLA ] KyLix predavanje

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Wed Mar 21 00:36:11 CET 2001

On Tue, Mar 20, 2001 at 09:01:44AM +0100, Davor Guttierrez wrote:

> Ker je moje poznavanje Ljubljane bolj slabo, bi prosil, če bi mi lahko kdo
> povedal kje natančno bo to predavanje, kje je ta zgradba.

Ko prides na ljubljansko obvoznico, pojdi dol na izhodu Ljubljana - Sever,
na levi bos (ce bos prisel iz smeri rondoja v Tomacevem) videl najvisjo
zadevo dalec naokoli, s stekleno fasado. To je WTC. Neposredno zraven oz.
pod njim je bela stavba, oblozena z marmorjem. To je pa Smeltova bajta.

Obe stavbi sta ob Dunajski cesti, tako da ne mores zgresiti ... :) Dunajska
je ena od vpadnic, ce kaj, poznas v Ljubljani Dunajsko & Slovensko, Trzasko
in Celovsko. ;->

--
Andraz Hvalica                      |   "Build a watch in 179 easy
andraz at amis.net                     |   steps" by C. Forsberg.