[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

jernej horvat j na aufbix.org
Pon Mar 12 02:22:49 CET 2001

On Sunday 11 March 2001 06:31, you wrote:

> Neumestno.

Vem. pravijo da ne zdrzim dva stavka, da ne bi napisal neumnosti, ampak jih
vsaj lepo opremim s "smeskoti".

> Pa si ti ze bil na kasni drugi razen LUGOS skupscini?

Da. Opazam da je nekaksno negativno ozracje skupno vsem skupscinam (ne samo
lugosa). Ne vem...z lanske skupscine sem sel dosti boljse volje.

> skupscini delnicarjev? Povej mi koliko poprecno traja skupscina na katiri
> je prisotnih 50 ljudi?

Lahko sta samo dva cloveka, pa lahko kvasita par ur. Ce si jih seveda
pripravljen poslusat.

Vem...napaka da sem odsel prehitro. Zal mi je. In kar je bilo je bilo
(slednje sem tudi napisal). Ne bom vec rovaril po tem.

> Dvoumno! Clanov drustva? Posameznih clanov UO? Mislim pa da si mislil
> clanov drustva. Ja a si tam na licu mesta kaj pametnega predlagal? Si se
> vseh glasovanj vzdrzal?

Spot the ;-) !

> Ja, te besede tudi meni niso vsec, moram reci da za moje pojme prevec
> asociirajo na komercializacijo, kar ni v nasem interesu (mojem tudi ne).

Hmmm...ne da mi niso vsec, ampak obcutek imam da ljudje ne vedo kaj pomenijo.
Se pa pogosto uporabljajo v "Cubeville" (c - Dilbert).

(gnu?) linux lahko na life brez zadrzkov pokazes kaksnemu znalcu iz IT
oddelka kaksnega podjetja, za "PHB" (c - Dilbert) bos pa potreboval drugacen
pristop.

> Prvic, povem ti da skupscine s pol manj tockami dnevnega reda trajajo dlje.

Nas parlament lahko za eno tocko porabi par dni.

Hmm..OTOH mi nismo parlament. :>
ceprav nas "sklep da se prejsnji sklep razveljavi" pribliza neumnostim, ki se
tam dogajajo.

> Ne vem no, v bistvu prakticno nihce (vsaj do takrat ko sem bil jaz
> prisoten) ni odgovarjal ali repliciral kaj sele da bi to diferenciral na
> racionalno in iracionalno.

> Ce dialoga ni, potem TA dialog ni ne racionalen ne iracionalen, a bo drzalo?

Dialogi so bili....ali pa samogovori/nagovori...mikrofone si je podajalo

> Na osnovi cesa si ti prisel do zakljucka, da je nek clovek
> racionalen/iracionalen in da se pac ni pametno z njim menit?

Ker je "zakolicen" v svojem prepricanju in se ne bo od tega premaknil.

> To me tako spominja na:"Jaz se pa z Janezom Kravoto ze ne bom menil, on je
> zame preneumen.".

Nimam taksnih "predsodkov".Z precej "kravatami" zelo dobro shajam.
Je pa res da je sam nikoli ne bom nosil. Fizicno me moti.

> Besede obrnit ni tezko, se posebaj v mailu.

Nisem toliko obracal besede kot pa premisljal o raznih sloganih ter reklamah
(npr. Nike, ck , jeans...), kjer "just do it", "be this" " be that...
F+++ em. Clovek, ki potrebuje TV|film|reklamo, kjer mu "servirajo"
"zivljenske resnice", je ovca.

> Vidis, zdaj si se ze prelevil v psihologa.

Ta moj stavek spada k tistemu premisljevanju zgoraj.
Ce se kdo prepozna v tem stavku, potem je ze na poti okrevanja.

PS: ne nisem psiholog.

> Izguba/neizguba casa je cisto relativna, samo nekaj si zapomni, ze z
> vstopom v to drustvo si dosegel to da bos nadalje za to zadevo izgubil cas.

spot the :>

> Izgubil cas?
> Ko gres na morje izgubis 100x vec casa pa sploh ne ves. Ga res
> izgubis, ali si ga zavestno v to ulozil?

Ni mi tezko vloziti/dati/vrecti/whatever cas, ce se mi zdi da bo smiselno
porabljen.

Raje sem v lugos kot jagerskem drustvu, kjer se pac dobro pocutim in ostali
tudi, kot pa v zbirokratiziranem/dog-eat-dog lugos-u.

Dodatne informacije o seznamu lugos-bla