[ LUGOS-BLA ] e-posta

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Fri Jun 22 21:13:43 CEST 2001

Zivjo!

> In spodaj je bil polzev citat, pod njim pa moj komentar. Pisal sem polzu,
> odgovarjal sem njemu in ne tebi, tvoj mail je bil povsem drugje.

Ma vem, David, saj je bil moj odgovor (z isto 'razlago' kot tvoj) namenjen
polzu. In to, da si moj odgovor (najverjetneje) spregledal, sem uporabil kot
template za Jerneja. Oprosti, res, ampak prepogosto se mi dogaja, da so
razni odstavki mojih mailov (povecini pomembni) preprosto spregledani
(sluzbene izkusnje).
Nic osebnega ni bilo, res ne.

> Jaz bi raje
> rekel tebi, da bodi bolj pozoren kaj preberes. Ce pa tvoj mailer ne pozna
> threaded nacina prikaza maila in ce ne ves kaj kam spada, pa zamenjaj
mailer
> ali pa kar cel operacijski sistem.

O pozornosti ne bi izgubljal besed...
O thread support mailerjih se manj...

> Zdaj pa prosim, dovolj o tem! V pravilih je lepo napisano, kaj je pametno
> upostevati in poceti, ter kaj ni najbolj pametno poceti.

Ma saj imas prav.... zaradi popolnoma banalne stvari, za katero sploh nismo
sami krivi, je bilo spet nekaj hude krvi. Brezveze. Lepse bi se bilo
posvetiti viru problema.
Je pa se nekaj... pravila sem bral ze pred casom, zato bom zdajle bolj
napamet pisal...
Zdi se mi, da je odsvetovana prijava na dopisne sezname z domen kabelskih
ISPjev (morda se motim). Ampak recimo, da je temu tako. Ostane mi se Siolov
mail. In za tega vem, da ima obcasno tezave. Ce povzamem... sploh obstaja
kulturen (i.e. stabilen) mail streznik? :)

> Ce bi se pa slucajno se rad prepiral o tem, pa pridi na #lugos, tam se
lahko
> hitreje zmenimo, pa se mail ne bo zastaja na nobenem strezniku... ;)

:-)

-r