[ LUGOS-BLA ] Kako biti na lugos-list

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Fri Jun 22 17:13:26 CEST 2001

Zivjo!

> Saj ni problem v tem, da ti redno pobiras mail s streznikov. Problem je v
> tem, da je streznik, na katerem je SMTP ki prejema posto za tvoj naslov
> nedosegljiv. Tako posta, ki je namenjena tebi ne pride na tvoj streznik in
se
> zadruzuje na Lugosovem strezniku.

Ok, no, narobe sem se izrazil oz. nisem povedal tako, da bi me razumeli.
Mislil sem, da bo logicno, pa nic hudega :).
Torej, to, da redno pobiram posto s svojega streznika, pomeni, da je
streznik delujoca stvar, ne? :)
Morda se ustavi za kaksno uro, sicer pa stvar vec ali manj skoz deluje. In
roko na srce, tri Lugosove mail liste, na katerih sem, mi v enem dnevu ne
bodo dostavile stotih mailov.

-r

p.s.: ce kdo meni, da je kriticno, ce kaksen mailcek obvisi v queueu
Lugosove masine, se ne bom branil accessa do /var/spool/mail oz.
kjerkoli_ze_je_mail_queue dira, da bom sproti brisal traffic jammerje.
Obljubim, da ne bom crackal :>.