[ LUGOS-BLA ] Kako biti na lugos-list

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Fri Jun 22 16:29:38 CEST 2001

Zivjo!

> Z liste sem bil vrzen zato, ker je writeme.com baje v kurcu.
> Imam sicer account drugje, vendar ga bom uporabljal samo za lugos-liste.

Saj nisi edini, Gasper (to se je zgodilo vceraj):

Your adresse (robert.ronta at tele-cable.net) has been removed from the list
lugos-list at lugos.si, probably parce because we receive
bounces for your adresse.

Ampak naj bo, to sem mirno spregledal, sploh, ce upostevas, da svoje maile
redno pobiram s streznikov.

> Aja, pa zakaj morajo admini stalno, ama STALNO gledati queue in jokati, ce
se nabere
> za par K mailov ? A je problem disk space ? Kaj drugega ?

Najbrz preobilje casa :>.

> Ce ze gleda, koliko je mailov,
> a je admin prasec, ce pogleda tudi, kaj je v mailih ?

Cakaj, tole mi pa ni jasno... ce se mail nahaja v queueu na Lugosovi masini,
bo v tvojem mailu lahko (ce ze res bere) prebral tisto, kar bo tudi sam
dobil, ce je subscriban na katero o Lugosovih mail list, ne?
Ce je temu tako, v cem je problem?

-r