[ LUGOS-BLA ] Tudi to se dogaja

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Jul 10 13:31:31 CEST 2001

On Tuesday 10 July 2001 08:35, KarloDrago Novak wrote:
> Nekdo od linuxacev mi je na bolhi na nenavaden nacin speljal SuSe
> 7.1. Skratka ni se udelezil licitiranja. V nadaljevanju dokaz.

D'oh.

Slovenci smo (raje bi rekel ste, pa na zalost ne morem) prevec
zahojeni, da bi se drzali dolocenih pravil. Bolha.com je na zalost bolj
site z malimi oglasi, kot site, kjer se resno licitira, ker bi vsak rad
cimbolj zasluzil.

Nekdo je pac ponudil 4000 SIT, do katerih prodajalec na bolhi nikakor
ne bi prisel.

lp,

--
Borut