[ LUGOS-BLA ] Kylix free za GPL razvoj

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Jul 26 15:24:46 CEST 2001

On Thu, Jul 26, 2001 at 03:12:19PM +0200, Borut Mrak wrote:
> Moj ni linkan z GL, ker moj KDE ni linkan z GL. Sam kmail pomojem ne
> uporablja prav dosti library-jev, je pa KDE app, in za funkcioniranje s
> KDE-jem posredno potrebuje se vse knjiznice, s katerimi je linkan
> libkde, ali kakorkoli se ze imenuje.

Is correct. Moja skrb gre ravno dejstvu, da bom imel nekega dne
orodje za prebiranje e-maila, ki bo zelo funkcionalno, lepo na oko,
prijazno do uporabnika in vse to, jaz pa ne bom vedel, kaj v resnici
pocne. Nekaj miljonov vrstic free softvera se pocuti zelo utesnjenih,
ceprav so free. Za posiljanje in prebiranje maila nihce ne potrebuje
kdelibs, sem preprican (in ti tudi). Oba se tudi zavedava, da bos
kmail nehal uporabljati takoj, ko te zgrabi paranoja.

Po pravici povedano si zelim, da bi tudi jaz kdaj lahko verjel, da
bo kde dovolj stabilno orodje, da ga bom lahko uporabljal in tudi
ponudil ubogim zgubljencem, ki se mi danes smilijo, ko objokujejo
"you will lose all unsaved information in all programs that are
running". Pravzaprav bolj ko poznam Qt, manj me je strah kde in
bolj se mi zdi, da gre v pravo smer. Edino, kar me mori, je tisti
obcasni segfault, ki ga vcasih nisem dozivel niti v beta grade free
softveru, kde 2.1.1 pa naj bi bila "stable" stvaritev.

Svaka cast, da se tako velik free projekt drzi na tako visoki ravni,
ampak, hm... Nic, i'd better join the testing crew and keep my mouth
shut :P

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer