[ LUGOS-BLA ] virtualni www streznik

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Jul 23 13:50:06 CEST 2001

On Monday 23 July 2001 10:56, Rok Krajnc wrote:
> nekdo mi je rekel da nekateri gatewayi ne prenasajo pravilno http
> headerjev ... virtualni www streznik pa deluje ravno s pomocjo http
> headerjev, ce se ne motim?

Definiraj gateway.

IP router (ki je s tvoje strani pac gateway do Interneta) se nima kaj
vtikat v samo vsebino paketov. Glede na to, da je taka stvar na vsaki
medmrezeni :-) mrezi verjetno to ni to, kar te zanima.

Ce imas web server za proxy streznikom (recimo za apache-jevim
mod_proxy-jem, mod_rewrite-om ali za squidom) pa je seveda vse odvisno
od tega proxyja.

Zadevo preizkusi tako, da naredis CGI, ki ti izpise vse http headerje,
ki so prisli z zahtevo. Tak primer najdes v vsakem CGI tutorialu, zato
ga tu ne bi opisoval.

Lahko ti povem, da zadeve cisto lepo delujejo z mod_rewrite-om. Do
nedavnega je en vecji slovenski news site tekel na eni levi platformi,
spredaj pa je bil Linux/Apache/mod_rewrite.
Predvidevam, da so zamenjavo naredili zaradi tistega, kar je bilo
zadaj, ker je moj del v redu laufal, vsaj pritozil se mi ni nihce. ;-)

Borut
b at aufbix.org