linux strežnik

Rok Krajnc rok.krajnc at zaslon.com
Thu Jul 19 09:58:08 CEST 2001

Srecno.

Na mojem studentskem klubu bomo postavili svoj server za nase www strani,
posto ...
Server gre v neko firmo, izven njihovega firewalla.

Zanima me pa naslednje:
a je smiselno na ta nas racunalnik postavit firewall, ali zadostuje da
zaprem vse porte, ki niso potrebni?
In pa se katero distribucijo bi predlagali? Sam sem mislil na novi mandrake
... A je to 'dovolj' varna distribucija?
S postavljanjem streznika se ubadam prvic, zato nimam nikakrsnih izkusenj
glede tega.
A bi bilo mogoce bolj pametno uporabit Debian? Ali pa Slackware? Nekje se mi
valja malce starejsi solaris ... ima kdo izkusnje z njim? (vem da ga kar
dosti uporabaljajo po netu ... tudi m$ :)

lp, rok