[ LUGOS-BLA ] Tudi to se dogaja

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Jul 10 14:27:25 CEST 2001

On Tuesday 10 July 2001 14:17, KarloDrago Novak wrote:
> "Nekdo je pac ponudil 4000 SIT, do katerih prodajalec na bolhi
> nikakor ne bi prisel."
> Vidim, da taksno izjavo da lahko nekdo, ki ima zelo dinamicen, tudi
> liberalen pogled na svet.

Jaz sem samo izrazil svoje opazanje, kaksna je mentaliteta slovencev.
Raje vec zasluzimo, kot da bi igrali posteno po pravilih.

> Sumim pa, da je kupec tega SuSe 7.1 eden od preprodajalcev, morda
> celo taksen z zelo krulecim in nenasitnim zelodcem. Ali se morda
> motim?

Ne razumem tega namiga...

> Ne vem zakaj posamezni avtorji tako radi posplosujejo svoj pogeld na
> svet na vse Slovence. Znano je, da vsakdo lahko izhaja le iz samega
> sebe.

To, da s(m)o Slovenci skopusni in zavistni (in nekoliko manj, a vseeno
preracunljivi) ni zgolj stereotip...z vsakim dnem opazim vec takih
ljudi.

Ce pa bi lahko izbiral, ne bi zivel v tej drzavi, niti ne bi bil te
narodnosti.

Borut
b at aufbix.org