[LUGOS-BLA] Fwd: Online banèni¹tvo in linux

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Sun Dec 23 18:54:31 CET 2001

Dne  Sun, 23 Dec 2001 16:19:49 +0100
je Simon Tutek <simon.tutek at volja.net> zapisal:
> Zanima me, èe kdo od vas kak¹ne pozitivne izku¹nje z uporabo online
> banèni¹tva z linuxom (netscape, konqeror).
> Na netu sem namreè zasledil, da nekatere banke nimajo standardnih
re¹itev in
> zato pri teh bankah ni mogoèe uporabljati linuxa.
> Kako je kaj, v Sloveniji?
> (mislim, da uradno nobena slovenska banka nima podpore za Linux)

Cetudi nobena slovenska banka uradno ne podpira zdruzljvosti z Linuxom,
vseeno kar nekaj sistemov deluje tudi v Linux. En takih je na primer Klik
NLB za osebno bancnistvo (no endorsement!). Deluje na primer za pozarno
pregrado in v brskalnikih Netscape, konqueror, Opera... Poleg te resitve
so za osebno elektronsko bancnistvo mozne tudi druge. Ker ne zelim nobene
posebej vsiljevati, ne komentiram primernosti in kakovosti, le povzemam,
da je Linux na tiho podprt v mnogih lahkih odjemalcih tudi v Linuxu.

Lep pozdrav,
Ales