[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Aleluja LinuX kernelu 2.4.16 - OPRAVICILO

matjaz.prtenjak at kovinotehna.si matjaz.prtenjak at kovinotehna.si
Mon Dec 10 07:04:12 CET 2001

Pozdravljeni,

Res sem uporabnik KELT-ovih uslug in res so bile moje strani že nedosegljive, a
moja pripomba je bila mišljena kot zafrkancija. Zavedam se, da je za
nedosegljivost nekega strežnika lahko veliko razlogov (nenazadnje tudi
internetni ponudnik katerega izmed mojih obiskovalcev).

Želel bi se opravičiti Rok-u, ker je bila omemba podjetja zares napačna poteza.
Srčno upam, da vam s tem nisem nakopal kakšnih problemov. Če sedaj pohvalim
vaše podjetje pa bo to izgledalo kot reklama. Zato bom samo rekel, da se
iskreno opravičujem in da SEM Z USLUGAMI PODJETJA KELT ZELO ZADOVOLJEN.

Pismo pa sem napisal ker sem par dni nazaj poslal pismo obiskovalcem, da lahko
na straneh dobijo nekaj novega (290 obiskovalcev), pa sta mi dva (2) odpisala,
da nista mogla do strani. Ko sem jima odpisal, da na vem v čem bi bil problem,
pa problema ni bilo več, saj sta do strani že lahko prišla. Ko sem videl Rok-
ovo pismo, sem se spomnil na dogodek in napisal kar pač sem napisal - zares kot
zafrkancijo!

Kot rečeno, se opravičujam in vam želim veliko uspehov še vnaprej!

lp,
Matjaž Prtenjak