[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Aleluja LinuX kernelu 2.4.16

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Dec 7 15:36:13 CET 2001

LOGOS clanom se opravicujem, vendar je moja dolznost, da v javni razpravi,
kjer je omenjeno moje podjetje, posredujem z javnim odgovorom na javni kome=
ntar.

Spostovani,

to je moj domaci racunalnik, ki jo uporabljam za testiranje.

Glede Vasih strani na nasih streznikih, je zadeva taka, da se je
v zadnjem casu drasticno spremenila kvaliteta ponudnika linka nasim
streznikom in mi smo kot dobri gospodarji in strokovnjaki nemudoma
reagirali in prestavili streznike na zanesljivejse omrezje. V tem casu so
bile motnje v delovanju. Nas streznik do zdaj ni se NITI ENKRAT v 4 letih
padel zaradi softverske napake ampak le zaradi fizicnih problemov s
povezavo in hardverskih napak.

Da bi to v prihodnje resili delamo s polno paro, da takoj v novem letu
postavimo dinamicno omrezje, ki ne bo vec odvisno od samo enega ponudnika
povezav. Se naprej se bomo trudili, da bo Vasa spletna stran cimbolj
dosegljiva in v optimalnem delovanju in da boste, kot nasa stranka, v priho=
dnje=20
delezni se vecje pozornosti nasega podjetja.

Lep pozdrav,
   Rok Krulec, direktor, KELT d.o.o.

Portoroz/Slovenia, 07.Dec 2001 @ 15:17 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key