[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Aleluja LinuX kernelu 2.4.16

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Dec 6 01:20:51 CET 2001

Zivjo Borut,

> Hja, s procesorjem je pac kot je, verjetno je itak 100% zaseden? Glede
> porabe pomnilnika pa tako: ti ugotovi, koliko ti povprecno kuri baza in
> potem odstej to od 1G. Nekje tam potem omejis porabo z ulimit, pa ti bo
> apache javil, da ne dobi pomnilinka, ko ga zahteva od sistema, pa
> cetudi bo potem crknil. Definitivno lepse kot pa da ti kernel killa
> procese.
Baza kuri nepredvidljivo stevilo resourcev, prav tako httpd/php procesi.
Hmm, ce mi cel apache krepne je slabse kot ce mi krepne samo nekaj
najstarejsih apache procesov.

> Nope. Razen ce laufas pod razlicnimi UID-ji, potem bi verjetno slo.
Kako pa bi to napravu. Vem da obstaja ulimit, samo kam napisat, da bo to
veljalo samo za dolocenega userja.

Stari grehi, novi so hudicevi.

Hvala.

Rok Krulec