LUGOS-ov novolotni retorični vprašalnik

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Dec 4 12:56:51 CET 2001

	Spoštovani!

Sestre in bratje, vprašajmo se:

Zakaj uporabljam Linux?
- ker podpiram prosto programje,
- ker ne zaupam korporacijam in vladam,
- ker nimam denarja,
- ker se veliko naučim,
- ker je boljši od konkurence,
- ker vem, kako deluje,
- ker lahko vse naredim sam/a,
- ker rad/a berem dokumentacijo,
- ker ga vsi ostali,
- ne vem.

Zakaj sem v Lugosu?
- ker podpiram prosto programje,
- ker podpiram društvo v njegovih przadevanjih,
- ker mi društvo omogoča, da lažje pomagam ostalim uporabnikom Linuxa,
- ker je to moj statusni simbol,
- ker sem s tem dobil/a popust pri majicah in CDjih,
- ne vem.

Zakaj delam v Lugosu?
- ker podpiram prosto programje,
- ker podpiram protiglobalistično revolucijo,
- ker s tem vračam (svetovni) skupnosti dolg za uporabo njenega izdelka,
- ker se dobro znajdem samo med računalničarji,
- ker rad pomagam drugim,
- ker rad delim znanje z drugimi,
- ker s tem pomagam skupnosti k svetovni dominaciji,
- ker gremo potem na večerjo,
- ker imam preveč časa,
- ne vem.

Česa si želim?
- več prostega programja,
- več projektov,
- več festov,
- več predavanj,
- več uporabnikov,
- več uporabnic,
- več aktivnih sodelavcev,
- več sodelovanja z ostalimi podobnimi organizacijami,
- več varnosti v internetu,
- več smisla v svojem početju,
- več odziva skupnosti,
- več denarja,
- več časa,
- več miru,
- več fragov,
- extra life,
- film posnet po igrici PacMan,
- ne vem.

Inventura pač.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -