[ LUGOS-BLA ] Kaj vse zves...

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Aug 21 13:24:10 CEST 2001

On Monday 20 August 2001 02:08, David Klasinc wrote:
> ----------------------
> <IHATEmIRC> Gomzi: ker sej ti bo vse delal dokler ne bos hotu kej na
> kaki masini iz 100.100.100.* delat
> <Gomzi> BigWhale: na tak nacin (100.100.100.*) je naredu mrezo men
> prvic admin <nekega slovenskega kabelskega operaterja>
> <sensei_> ROFL
> ---------------------------
>
> Podano je bilo tudi ime tega admina, pa ga ne bom navedel... ;>

V eni slovenski manjsi zalozbi, ki se ukvarja s humanisticno literaturo=20
(imena tudi jaz ne bom navajal) sem pred par meseci postavil NAT=20
masino. Prej je sicer delovala, potem so pa frajerji menjali mrezne=20
kartice, pa jim nic ni delalo :-) Potem kolega klice mene in ker sem=20
pac sirokogruden clovek sem sel tja.

IP-ji na notranji mrezi so bili 193.2.0.0/24. Link v svet - Arnes=20
dial-up. Ali se komu sanja, kaksni IP-ji so na drugem koncu PPP=20
povezave na Arnes? Ko sem nazadnje gledal so bili 193.2.0.x.

Zacuda je vse "delalo".

Ko sem dobil njihovega bivsega "sistemca" na telefon se ni pustil=20
prepricati, da tisto kar je postavil pred tremi leti ni ravno OK.=20
Nekateri so ocitno precej clue-resistant. Sir Darwin, kje si ko te=20
potrebujemo?

lp,

--=20
Borut