Dopust...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun Apr 29 18:41:14 CEST 2001

 Sem prisel z dopusta in malo prebiral maile...

In ko sem bil po ene desetih urah voznje in posedanja po trajektu kar malo
na psu z moralo, mi jo je lugos-list dvignil do neba!

 Ej fantje.. Kar tko naprej...

Delajte traparije, druge se dajmo dret na tiste, ki delajo traparije, potem
se dajmo dret se na tiste, ki se derejo in nikoli nam ne bo dolgcas!

:)

Aja, tole ne pisem z namenom, da bi napizdil Jureta, ker pise take maile,
ker bi jih jaz tudi pisal... ;> Danes najbrz se hujse...

Je pa res, da se nisem vseh mailov prebral, tako da... It's still time.. :)

David!