[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] Prevajanje jedra! - upam zadnjic!

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Apr 24 21:20:29 CEST 2001

On Tue, Apr 24, 2001 at 01:40:24AM +0200, polz at writeme.com wrote:

> [...]

Pri izbiri besede "desktop" sem malo zgresil, uporabiti bi moral
"window manager" verjetno je bolj pravilno .

> Ne, ker mi ni vsec njihov pristop k resevanju problemov.
> Namesto, da bi lahko majhne aplikacije zdruzeval skupaj kot uporabnik,
> bi moral to poceti prek nekega cudnega vmesnika, ponavadi kar v kakem programskem
> jeziku. Poleg tega so vse aplikacije glomazne in pocasne, celo pocasnejse kot
> pod Mirkosoftovimi OS. To je slabo.

Vejetno mislis na KDE, GNOME ali kaksen drug glomazen WM,
se pa strinjam o glomaznosti nekaterih aplikacij
ce imas  < 64 MB  tudi pomisliti ne smes o KDE-ju

Kateri WM uporabljas ?

Jaz uporabljam IceWM : majhen, hiter, ...

--
 E-mail: David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
PGP key: http://home.amis.net/ipavec/pgpkey.txt