[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] Prevajanje jedra! - upam zadnjic!

polz at writeme.com polz at writeme.com
Tue Apr 24 01:40:24 CEST 2001

> Kateri toolkit pa bi uporabil za graficno aplikacijo ?

Athena je za vecino potreb kar lepo zadovoljiva. Edini problem je v tem, da
ni dovolj "visokonivojska". Tudi Lesstiff je glede porabe zmogljivosti
zadovoljiv. Sicer pa na koncu tudi XLib sam ni ravno neuporaben.

> Ali ne bilo bolj pametno da vzames source od nekega desktopa
> pa ma ga malo predelas
Ne, ker mi ni vsec njihov pristop k resevanju problemov.
Namesto, da bi lahko majhne aplikacije zdruzeval skupaj kot uporabnik,
bi moral to poceti prek nekega cudnega vmesnika, ponavadi kar v kakem programskem
jeziku. Poleg tega so vse aplikacije glomazne in pocasne, celo pocasnejse kot
pod Mirkosoftovimi OS. To je slabo.

Ce nekaj ni dobro, se ne pizdi, dokler vsaj ne poskusis popraviti sam.