[ LUGOS ] Prevajanje jedra! - upam zadnjic!

polz at writeme.com polz at writeme.com
Mon Apr 23 23:19:31 CEST 2001

> To se strinjam da x-i niso nobena kopija! Podobnost windowsom nastane samo
> zardai namizja, ki ga uporabljamo! Res pa je da so namizja podobnejsa
> windowsom zaradi navade veliko prijaznejsa za uporabo!
Emm... vsakomur svoje.
Jaz zaradi programov, ki so bloatani, kot windowsarski, izgubljam zivce.
Isto velja za oba najbolj uporabljana toolkita (Qt in GTK), ki sploh
nista pisana za X, temvec za eno Krneki rec, ki nikjer ne obstaja,
in sta temu primerno pocasna.

Ja, enkrat v kratkem bom napisal svoj dekstop in odresil svet.
Ko bo jedro napisano, bom prosil za nadaljnjo pomoc.