[ LUGOS ] ADSL

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Sun Apr 22 09:11:52 CEST 2001

On Sun, Apr 22, 2001 at 08:56:52AM +0200, Gregor Pipan wrote:
> Kaksno pismo pritozbe pa tudi nebi skodilo
> (na telekom, moj mikro, monitor....)

Ker sem se vcasih zelo odprto in aktivno zavzemal debilnim
slovencem (op. prev, to naj bi pomenilo dragim sodrzavljanom)
povedat kako jih telekom nateguje, sem zdaj verjetno zrtev
neusmiljenega monopolista (all unix admins are paranoid).

(Ce ste ze tako neumni) pomagajte! Nakazite cim vecje
vsote na racun 3456346-23452-42353453. Potem ne boste vec
imeli tezav s hrbtenico.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer